PL GB DE CZ
Konsultacje Społeczne - Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2015-2022

2015-07-27 09:34:16

Zachęcamy wszystkich mieszkańców obszaru działania LGD Partnerstwo Ducha Gór do włączenia się w proces opracowania nowej Lokalnej Strategii Rozwoju dla naszego obszaru.

 

 

więcej >>

Aktualności i wydarzenia od dnia 01.11.2012r. prowadzone są na stronie głównej Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór

2012-11-06 14:05:06

więcej >>

Uwaga!!! Zmiana adresu biura LGD Partnerstwo Ducha Gór

2012-10-15 08:00:57

Nowy adres:

ul. Konstytucji 3 Maja 25

58-540 Karpacz

Kontakt telefoniczny możliwy pod numerem 699 953 058

więcej >>

Wędrówki po Krainie Ducha Gór

2012-09-25 13:02:39

Wszelkie informacje o Wędrówkach po Krainie Ducha Gór znajdują się z zakładce Program Leader/Święto Ducha Gór lub po kliknięciu na poniższy link

http://www.konkursy.duchgor.org/pl/102/swieto-ducha-gor/

więcej >>

Po Kiermaszu Wiosennym w Łomnicy

2012-03-19 10:58:25

I po Kiermaszu...

więcej >>

Wystawa grafik z kolekcji Haselbacha „Podróże w czasie”

2012-02-14 15:55:50

Zapraszamy na wystawę w Pałacu Paulinum

więcej >>

Spotkanie wymiany doświadczeń LGD w dniach 30-31.01.2012 roku Karczowiska.

2012-02-08 08:32:27

Krótka relacja z wyjazdu przedstawicieli LGD Partnerstwo Ducha Gór

więcej >>

II Karkonoski Zjazd Saniami Rogatymi w Jagniątkowie

2012-02-07 12:30:56

Zaproszenie na wydarzenie w dniu 11 lutego

więcej >>

Wyszukiwarka
Szukaj w serwisie:

PIFE
Wsie Polskie
MRiRW
ARiMR
PROW
UE
logo DS
KSOW
FIO
NGO
Nabór na stanowisko: specjalista ds. organizacyjno-kadrowych

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko

specjalista ds. organizacyjno-kadrowych

w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór


Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór w Mysłakowicach ogłasza nabór na stanowisko:

 specjalista ds. organizacyjno-kadrowych - 1 etat prowadzony w drodze postępowania konkursowego.

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z zapisów Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór.

Wymagane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe:

1)      Wykształcenie średnie lub wyższe.

2)      Staż pracy: minimum 1 rok lub doświadczenie w LGD (staż, przygotowanie zawodowe, wolontariat).

3)      Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do prezentacji.

4)      Podstawy znajomości aktów prawnych związanych z realizacją LSR i działalnością LGD.

5)      Umiejętność redagowania i edytowania tekstów.

6)      Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.

 

Inne wymagania konieczne: Kandydat nie może być członkiem Rady Stowarzyszenia

Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór

 

Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe

1)      Wykształcenie średnie lub  wyższe (administracyjne lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków).

2)      Znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013.

3)      Doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej.

4)      Biegła znajomość obsługi komputera w szczególności aplikacji biurowych.

5)      Komunikatywność, kreatywność, umiejętność logicznego myślenia, dobra organizacja pracy.

 

Obowiązki szczegółowe:

1)      Organizacja pracy biura.

2)      Wykonanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, w tym prowadzenie sekretariatu.

3)      Referowanie i rejestracja korespondencji.

4)      Przygotowanie pism zleconych przez Dyrektora biura.

5)      Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju.

6)       Udzielanie informacji potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie oraz innych związanych z wdrażaniem LSR i funkcjonowaniem stowarzyszenia.

7)      Organizacja pracy i obsługa Rady oceniającej operacje, Zarządu, Walnego Zebrania Członków i Komisji Rewizyjnej w zakresie wdrażania LSR.

8)      Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dla Zarządu, Rady i Walnego Zgromadzenia oraz organu kontroli (uchwał, sprawozdań, protokołów itp.) w zakresie wdrażania LSR.

9)      Sporządzanie odpisów uchwał Walnego Zebrania Członków i wydawanie ich uprawnionym organom.

10)  Prowadzenie dokumentacji członkowskiej.

11)  Utrzymywanie stałego kontaktu z członkami wspierającymi i honorowymi Stowarzyszenia.

12)  Prowadzenie spraw kadrowych stowarzyszenia.

13)  Obsługa techniczna imprez wewnętrznych – spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD i inne.

14)  Prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia ustawy) związane z wdrażaniem LSR i działalnością LGD.

15)  Obsługa procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy.

16)  Obsługa działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń.

17)   Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej.

18)  Udział w innych  pracach wynikających z zadań Stowarzyszenia, zleconych przez Dyrektora.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie drogą elektroniczną do dnia 14.08.2009 r. do godz. 15.00 na adres sekretariat@duchgor.org następujących dokumentów:
- CV
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane doświadczenie w pracy zawodowej
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych


4. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Prezes

Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór


Dorota Goetz

 

<<< powrót