Konsultacje Społeczne - Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2015-2022
2015-07-27 09:34:16
Zachęcamy wszystkich mieszkańców obszaru działania LGD Partnerstwo Ducha Gór do włączenia się w proces opracowania nowej Lokalnej Strategii Rozwoju dla naszego obszaru.
Aktualności i wydarzenia od dnia 01.11.2012r. prowadzone są na stronie głównej Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór
2012-11-06 14:05:06
Uwaga!!! Zmiana adresu biura LGD Partnerstwo Ducha Gór
2012-10-15 08:00:57
Nowy adres:
ul. Konstytucji 3 Maja 25
58-540 Karpacz
Kontakt telefoniczny możliwy pod numerem 699 953 058
Wędrówki po Krainie Ducha Gór
2012-09-25 13:02:39
Wszelkie informacje o Wędrówkach po Krainie Ducha Gór znajdują się z zakładce Program Leader/Święto Ducha Gór lub po kliknięciu na poniższy link
http://www.konkursy.duchgor.org/pl/102/swieto-ducha-gor/
Po Kiermaszu Wiosennym w Łomnicy
2012-03-19 10:58:25
I po Kiermaszu...
Wystawa grafik z kolekcji Haselbacha „Podróże w czasie”
2012-02-14 15:55:50
Zapraszamy na wystawę w Pałacu Paulinum
Spotkanie wymiany doświadczeń LGD w dniach 30-31.01.2012 roku Karczowiska.
2012-02-08 08:32:27
Krótka relacja z wyjazdu przedstawicieli LGD Partnerstwo Ducha Gór
II Karkonoski Zjazd Saniami Rogatymi w Jagniątkowie
2012-02-07 12:30:56
Zaproszenie na wydarzenie w dniu 11 lutego
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
specjalista ds. organizacyjno-kadrowych
w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór w Mysłakowicach ogłasza nabór na stanowisko:
specjalista ds. organizacyjno-kadrowych - 1 etat prowadzony w drodze postępowania konkursowego.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z zapisów Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór.
Wymagane kwalifikacje i doświadczenia zawodowe:
1) Wykształcenie średnie lub wyższe.
2) Staż pracy: minimum 1 rok lub doświadczenie w LGD (staż, przygotowanie zawodowe, wolontariat).
3) Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, programów do prezentacji.
4) Podstawy znajomości aktów prawnych związanych z realizacją LSR i działalnością LGD.
5) Umiejętność redagowania i edytowania tekstów.
6) Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
Inne wymagania konieczne: Kandydat nie może być członkiem Rady Stowarzyszenia
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór
Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
1) Wykształcenie średnie lub wyższe (administracyjne lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków).
2) Znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013.
3) Doświadczenie w pracy administracyjno – biurowej.
4) Biegła znajomość obsługi komputera w szczególności aplikacji biurowych.
5) Komunikatywność, kreatywność, umiejętność logicznego myślenia, dobra organizacja pracy.
Obowiązki szczegółowe:
1) Organizacja pracy biura.
2) Wykonanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, w tym prowadzenie sekretariatu.
3) Referowanie i rejestracja korespondencji.
4) Przygotowanie pism zleconych przez Dyrektora biura.
5) Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju.
6) Udzielanie informacji potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie oraz innych związanych z wdrażaniem LSR i funkcjonowaniem stowarzyszenia.
7) Organizacja pracy i obsługa Rady oceniającej operacje, Zarządu, Walnego Zebrania Członków i Komisji Rewizyjnej w zakresie wdrażania LSR.
8) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dla Zarządu, Rady i Walnego Zgromadzenia oraz organu kontroli (uchwał, sprawozdań, protokołów itp.) w zakresie wdrażania LSR.
9) Sporządzanie odpisów uchwał Walnego Zebrania Członków i wydawanie ich uprawnionym organom.
10) Prowadzenie dokumentacji członkowskiej.
11) Utrzymywanie stałego kontaktu z członkami wspierającymi i honorowymi Stowarzyszenia.
12) Prowadzenie spraw kadrowych stowarzyszenia.
13) Obsługa techniczna imprez wewnętrznych – spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD i inne.
14) Prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia ustawy) związane z wdrażaniem LSR i działalnością LGD.
15) Obsługa procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy.
16) Obsługa działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń.
17) Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej.
18) Udział w innych pracach wynikających z zadań Stowarzyszenia, zleconych przez Dyrektora.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie drogą elektroniczną do dnia 14.08.2009 r. do godz. 15.00 na adres sekretariat@duchgor.org następujących dokumentów:
- CV
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane doświadczenie w pracy zawodowej
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
4. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Prezes
Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór
Dorota Goetz
<<< powrót