Konsultacje Społeczne - Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2015-2022
2015-07-27 09:34:16
Zachęcamy wszystkich mieszkańców obszaru działania LGD Partnerstwo Ducha Gór do włączenia się w proces opracowania nowej Lokalnej Strategii Rozwoju dla naszego obszaru.
Aktualności i wydarzenia od dnia 01.11.2012r. prowadzone są na stronie głównej Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór
2012-11-06 14:05:06
Uwaga!!! Zmiana adresu biura LGD Partnerstwo Ducha Gór
2012-10-15 08:00:57
Nowy adres:
ul. Konstytucji 3 Maja 25
58-540 Karpacz
Kontakt telefoniczny możliwy pod numerem 699 953 058
Wędrówki po Krainie Ducha Gór
2012-09-25 13:02:39
Wszelkie informacje o Wędrówkach po Krainie Ducha Gór znajdują się z zakładce Program Leader/Święto Ducha Gór lub po kliknięciu na poniższy link
http://www.konkursy.duchgor.org/pl/102/swieto-ducha-gor/
Po Kiermaszu Wiosennym w Łomnicy
2012-03-19 10:58:25
I po Kiermaszu...
Wystawa grafik z kolekcji Haselbacha „Podróże w czasie”
2012-02-14 15:55:50
Zapraszamy na wystawę w Pałacu Paulinum
Spotkanie wymiany doświadczeń LGD w dniach 30-31.01.2012 roku Karczowiska.
2012-02-08 08:32:27
Krótka relacja z wyjazdu przedstawicieli LGD Partnerstwo Ducha Gór
II Karkonoski Zjazd Saniami Rogatymi w Jagniątkowie
2012-02-07 12:30:56
Zaproszenie na wydarzenie w dniu 11 lutego
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - specjalista ds. projektów
w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór w Mysłakowicach ogłasza nabór na stanowisko:
specjalista ds. projektów - 1 etat prowadzony w drodze postępowania konkursowego.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z zapisów Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór.
Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1) Wykształcenie wyższe.
2) Staż pracy minimum 2 lata LUB DOŚWIADCZENIE W LGD (staż, wolontariat itp.).
3) Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu i programów do prezentacji.
4) Znajomość aktów prawnych dotyczących działalności LGD i wdrażania LSR.
5) Wiedza dotycząca funkcjonowania organizacji pozarządowych.
6) Umiejętność aplikowania o środki finansowe, rozliczania projektów, znajomość procedur projektowych.
7) Umiejętność szybkiej i dokładnej analizy dokumentacji.
8) Umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw.
9) Umiejętność sprawnej komunikacji, kreatywność, dobra organizacja pracy
Inne wymagania konieczne: Kandydat nie może być członkiem Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór
Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1) Wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie, ekonomia, marketing, administracja, dziennikarstwo lub kierunki społeczne, lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków.
2) Doświadczenie w pracy nad realizacja projektów finansowanych przez UE.
3) Doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pomoc, organizowaniu działań, znajomość rynku mediów itp.
4) Znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013.
5) Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
6) Odporność na stres.
Zakres obowiązków:
-
Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w działalności LGD związanych z wyborem LGD i funkcjonowaniem LGD.
-
Monitorowanie kolejności wdrażania działań LSR oraz wykonania LSR.
-
Monitorowanie realizacji LSR.
-
Udzielanie informacji o działalności LGD – telefoniczne, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu.
-
Realizacja projektów Stowarzyszenia.
-
Przekazywanie informacji dotyczących realizacji i wdrażania LSR.
-
Inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową.
-
Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej.
-
Prowadzenie monitoringu merytorycznego i finansowego realizacji projektu.
-
Współpraca z księgowością w zakresie realizacji projektów i składania wniosków o płatność.
-
Nadzór nad złożonymi wnioskami o dofinansowanie operacji.
-
Przygotowanie dokumentacji dotyczącej oceny wniosków dla członków Rady oceniających wnioski.
-
Przygotowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu.
-
Przygotowanie i prowadzenie spotkań, szkoleń, udzielanie pełnych informacji dotyczących realizacji działań związanych wdrażaniem LSR.
-
Prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia ustawy) związane z realizacją projektu.
-
Składanie sprawozdań kierownikowi biura LGD z przebiegu realizacji poszczególnych zadań.
-
Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
-
Wyszukiwanie konkursów wyróżniających LGD i stowarzyszenie.
-
Udział w innych pracach wynikających z zadań Stowarzyszenia, zleconych przez Dyrektora Biura.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie drogą elektroniczną do dnia 14.08.2009 r. do godz. 15.00 na adres sekretariat@duchgor.org następujących dokumentów:
- CV
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane doświadczenie w pracy zawodowej
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
4. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Prezes
Lokalnej Grupy Działania
Partnerstwo Ducha Gór
Dorota Goetz