Konsultacje Społeczne - Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2015-2022
2015-07-27 09:34:16
Zachęcamy wszystkich mieszkańców obszaru działania LGD Partnerstwo Ducha Gór do włączenia się w proces opracowania nowej Lokalnej Strategii Rozwoju dla naszego obszaru.
Aktualności i wydarzenia od dnia 01.11.2012r. prowadzone są na stronie głównej Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór
2012-11-06 14:05:06
Uwaga!!! Zmiana adresu biura LGD Partnerstwo Ducha Gór
2012-10-15 08:00:57
Nowy adres:
ul. Konstytucji 3 Maja 25
58-540 Karpacz
Kontakt telefoniczny możliwy pod numerem 699 953 058
Wędrówki po Krainie Ducha Gór
2012-09-25 13:02:39
Wszelkie informacje o Wędrówkach po Krainie Ducha Gór znajdują się z zakładce Program Leader/Święto Ducha Gór lub po kliknięciu na poniższy link
http://www.konkursy.duchgor.org/pl/102/swieto-ducha-gor/
Po Kiermaszu Wiosennym w Łomnicy
2012-03-19 10:58:25
I po Kiermaszu...
Wystawa grafik z kolekcji Haselbacha „Podróże w czasie”
2012-02-14 15:55:50
Zapraszamy na wystawę w Pałacu Paulinum
Spotkanie wymiany doświadczeń LGD w dniach 30-31.01.2012 roku Karczowiska.
2012-02-08 08:32:27
Krótka relacja z wyjazdu przedstawicieli LGD Partnerstwo Ducha Gór
II Karkonoski Zjazd Saniami Rogatymi w Jagniątkowie
2012-02-07 12:30:56
Zaproszenie na wydarzenie w dniu 11 lutego
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
zaprasza Państwa do udziału w najważniejszym wydarzeniu tego typu w Polsce,
5. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu,
która odbędzie się 13-14 października 2011r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Celem konferencji jest dostarczenie narzędzi zwiększających skuteczność działań fundraisingowych dla organizacji pozarządowych i instytucji samorządowych jak również zacieśnianie współpracy 3 sektora z biznesem.
Koszt uczestnictwa w dwudniowej konferencji to 2000 zł, ale organizatorzy zdobyli dodatkowe fundusze od Ambasady USA i innych sponsorów, co zminimalizowało cenę do 836 zł brutto.
Wiedzą i doświadczeniem w zakresie fundraisingu podzielą się
z Państwem wybitni eksperci z Polski i ze świata, m.in.:
Krzysztof Więckiewicz, Dyrektor Departamentu Pożytku Publicznego
w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej;
Paulette Maehara, CFRE, CAE, AFP, Stany Zjednoczone;
John Baguley, PhD MBA, CEO, IFC, MInstF – Wielka Brytania;
Valerio Melandri, prezes ASSIF, Włochy;
Robert Kawałko, prezes PSF, Polska.
Program tegorocznej Konferencji jest bardzo rozbudowany - tworzyć go będzie łącznie ok. 50 różnorodnych sesji
i spotkań. Zajęcia będą prowadzone na różnych poziomach zaawansowania w zależności od potrzeb i doświadczenia uczestników.
Zakończenie rejestracji – 10 października 2011r.
Organizatorem Konferencji i Kongresu jest
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
ul. Szewska 20/4, 31-009 Kraków
www.fundraising.org.pl
Małgorzata Ćwiklak
Specjalista ds. Szkoleń
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
ul. Szewska 20/4, 31-009 Kraków
tel./fax 12 423 80 07
kom. 663 270 000
e-mail: m.cwiklak@fundraising.org.pl
www.fundraising.org.pl
www.fundraising.org.pl/konferencja