PL GB DE CZ
Konsultacje Społeczne - Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2015-2022

2015-07-27 09:34:16

Zachęcamy wszystkich mieszkańców obszaru działania LGD Partnerstwo Ducha Gór do włączenia się w proces opracowania nowej Lokalnej Strategii Rozwoju dla naszego obszaru.

 

 

więcej >>

Aktualności i wydarzenia od dnia 01.11.2012r. prowadzone są na stronie głównej Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór

2012-11-06 14:05:06

więcej >>

Uwaga!!! Zmiana adresu biura LGD Partnerstwo Ducha Gór

2012-10-15 08:00:57

Nowy adres:

ul. Konstytucji 3 Maja 25

58-540 Karpacz

Kontakt telefoniczny możliwy pod numerem 699 953 058

więcej >>

Wędrówki po Krainie Ducha Gór

2012-09-25 13:02:39

Wszelkie informacje o Wędrówkach po Krainie Ducha Gór znajdują się z zakładce Program Leader/Święto Ducha Gór lub po kliknięciu na poniższy link

http://www.konkursy.duchgor.org/pl/102/swieto-ducha-gor/

więcej >>

Po Kiermaszu Wiosennym w Łomnicy

2012-03-19 10:58:25

I po Kiermaszu...

więcej >>

Wystawa grafik z kolekcji Haselbacha „Podróże w czasie”

2012-02-14 15:55:50

Zapraszamy na wystawę w Pałacu Paulinum

więcej >>

Spotkanie wymiany doświadczeń LGD w dniach 30-31.01.2012 roku Karczowiska.

2012-02-08 08:32:27

Krótka relacja z wyjazdu przedstawicieli LGD Partnerstwo Ducha Gór

więcej >>

II Karkonoski Zjazd Saniami Rogatymi w Jagniątkowie

2012-02-07 12:30:56

Zaproszenie na wydarzenie w dniu 11 lutego

więcej >>

Wyszukiwarka
Szukaj w serwisie:

PIFE
Wsie Polskie
MRiRW
ARiMR
PROW
UE
logo DS
KSOW
FIO
NGO
Spotkanie wymiany doświadczeń LGD w dniach 30-31.01.2012 roku Karczowiska.

 
W dniach 30-31 stycznia 2012 r. odbyło się spotkanie wymiany doświadczeń LGD organizowanym przez UMWD w ramach KSOW w Karczowiskach. Na tym spotkaniu LGD Partnerstwo Ducha Gór reprezentowali pani Dorota Goetz oraz Pan Rafał Biesiada.


Pierwszego dnia odbyło się spotkanie z pracownikami UMWD, na którym zostały poruszane tematy m.in. o najczęściej popełnianych błędach we wnioskach o płatność składanych przez beneficjentów „Małych projektów”, weryfikacji wniosków w ramach „Małych projektów” oraz „Odnowy i rozwoju wsi”, przebieg kontroli lokalnych grup działania. Mówiono również o  przesuwaniu środków  pomiędzy etapami i latami w ramach Funkcjonowania, o zalecanych zasadach rozdzielania kosztów w celu uniknięcia nakładania się pomocy uzyskanej ramach innych programów poza PROW.


W kolejnym dniu spotkania odbyło się spotkanie z pracownikami ARiMR. Przedstawione zostały m.in. informacje o statusie wniosków złożonych do Agencji za pośrednictwem LGD w ramach działania „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej” oraz „Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw”, o zmianach na 2012 rok w ramach Małych projektów i funkcjonowania LGD. Pracownik Działu Płatności ARiMR przedstawił również informacje na temat rozliczenia projektów w ramach w/w działań. Podczas spotkania poruszane były również sprawy sieciowe oraz temat przystąpienia do Polskiej Sieci Leader.

 

 

 

<<< powrót