PL GB DE CZ
Konsultacje Społeczne - Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2015-2022

2015-07-27 09:34:16

Zachęcamy wszystkich mieszkańców obszaru działania LGD Partnerstwo Ducha Gór do włączenia się w proces opracowania nowej Lokalnej Strategii Rozwoju dla naszego obszaru.

 

 

więcej >>

Aktualności i wydarzenia od dnia 01.11.2012r. prowadzone są na stronie głównej Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo Ducha Gór

2012-11-06 14:05:06

więcej >>

Uwaga!!! Zmiana adresu biura LGD Partnerstwo Ducha Gór

2012-10-15 08:00:57

Nowy adres:

ul. Konstytucji 3 Maja 25

58-540 Karpacz

Kontakt telefoniczny możliwy pod numerem 699 953 058

więcej >>

Wędrówki po Krainie Ducha Gór

2012-09-25 13:02:39

Wszelkie informacje o Wędrówkach po Krainie Ducha Gór znajdują się z zakładce Program Leader/Święto Ducha Gór lub po kliknięciu na poniższy link

http://www.konkursy.duchgor.org/pl/102/swieto-ducha-gor/

więcej >>

Po Kiermaszu Wiosennym w Łomnicy

2012-03-19 10:58:25

I po Kiermaszu...

więcej >>

Wystawa grafik z kolekcji Haselbacha „Podróże w czasie”

2012-02-14 15:55:50

Zapraszamy na wystawę w Pałacu Paulinum

więcej >>

Spotkanie wymiany doświadczeń LGD w dniach 30-31.01.2012 roku Karczowiska.

2012-02-08 08:32:27

Krótka relacja z wyjazdu przedstawicieli LGD Partnerstwo Ducha Gór

więcej >>

II Karkonoski Zjazd Saniami Rogatymi w Jagniątkowie

2012-02-07 12:30:56

Zaproszenie na wydarzenie w dniu 11 lutego

więcej >>

Wyszukiwarka
Szukaj w serwisie:

PIFE
Wsie Polskie
MRiRW
ARiMR
PROW
UE
logo DS
KSOW
FIO
NGO
Nabór na stanowisko - specjalista ds. projektów

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - specjalista ds. projektów

w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór


Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór w Mysłakowicach ogłasza nabór na stanowisko:

specjalista ds. projektów - 1 etat prowadzony w drodze postępowania konkursowego.

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z zapisów Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór.

Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:

1)      Wykształcenie wyższe.

2)      Staż pracy minimum 2 lata LUB DOŚWIADCZENIE W LGD (staż, wolontariat itp.).

3)      Umiejętność obsługi komputera w zakresie: edytorów tekstu i programów do prezentacji.

4)      Znajomość aktów prawnych dotyczących działalności LGD i wdrażania LSR.

5)      Wiedza dotycząca funkcjonowania organizacji pozarządowych.

6)      Umiejętność aplikowania o środki finansowe, rozliczania projektów, znajomość procedur projektowych.

7)      Umiejętność szybkiej i dokładnej analizy dokumentacji.

8)      Umiejętność interpretowania przepisów i stosowania ustaw.

9)      Umiejętność sprawnej komunikacji, kreatywność, dobra organizacja pracy

Inne wymagania konieczne: Kandydat nie może być członkiem Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Ducha Gór

 

Pożądane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:

1)   Wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie, ekonomia, marketing, administracja,  dziennikarstwo lub kierunki społeczne, lub inne o profilu zbliżonym do zakresu obowiązków.

2)   Doświadczenie w pracy nad realizacja projektów finansowanych przez UE.

3)   Doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pomoc, organizowaniu działań, znajomość rynku mediów itp.

4)   Znajomość zagadnień związanych z PROW 2007-2013.

5)   Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

6)   Odporność na stres.

 

Zakres obowiązków:

  1. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w działalności LGD związanych z wyborem LGD i funkcjonowaniem LGD.
  2. Monitorowanie kolejności wdrażania działań LSR oraz wykonania LSR.
  3. Monitorowanie realizacji LSR.
  4. Udzielanie informacji o działalności LGD – telefoniczne, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu.
  5. Realizacja projektów Stowarzyszenia.
  6. Przekazywanie informacji dotyczących realizacji i wdrażania LSR.
  7. Inicjowanie i prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową.
  8. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej.
  9. Prowadzenie monitoringu merytorycznego i finansowego realizacji projektu.
  10. Współpraca z księgowością w zakresie realizacji projektów i składania wniosków o płatność.
  11. Nadzór nad złożonymi wnioskami o dofinansowanie operacji.
  12. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej oceny wniosków dla członków Rady oceniających wnioski.
  13. Przygotowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu.
  14. Przygotowanie i prowadzenie spotkań, szkoleń, udzielanie pełnych informacji dotyczących realizacji działań związanych wdrażaniem LSR.
  15. Prowadzenie monitoringu w zakresie nowych wytycznych (rozporządzenia ustawy) związane z realizacją projektu.
  16. Składanie sprawozdań kierownikowi biura LGD z przebiegu realizacji poszczególnych zadań. 
  17. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
  18. Wyszukiwanie konkursów wyróżniających LGD i stowarzyszenie.
  19. Udział w innych  pracach wynikających z zadań Stowarzyszenia, zleconych przez Dyrektora Biura.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie drogą elektroniczną do dnia 14.08.2009 r. do godz. 15.00 na adres sekretariat@duchgor.org następujących dokumentów:
- CV
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie
- skanu dokumentów stwierdzających posiadane doświadczenie w pracy zawodowej
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych


4. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Prezes

Lokalnej Grupy Działania

Partnerstwo Ducha Gór


Dorota Goetz

<<< powrót